نصب اسکله‌های تفریحی در بندر انزلی با مبلغ 40 میلیارد ریال
نصب اسکله‌های تفریحی در بندر انزلی با مبلغ 40 میلیارد ریال
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از نصب اسکله‌های تفریحی در بندر انزلی بااعتبار 40 میلیارد ریال خبر داد.

حمیدرضا آبایی در حاشیه بهره‌برداری آزمایشی اسکله‌های نمونه تفریحی کشور با بیان اینکه باید از ظرفیت ساحلی شهرستان بندر انزلی به‌درستی استفاده شود، اظهار کرد: بندرانزلی به دلیل دارا بودن از نوار ساحلی زیاد و تالاب بین‌المللی می‌تواند در صورت برنامه‌ریزی دقیق، هرساله گردشگران زیادی را به‌خصوص در فصل بهار و تابستان جذب کند.

وی با اشاره ساماندهی اسکله‌های تفریحی در شهرستان بندر انزلی گفت: وجود اسکله‌های تفریحی در بندر انزلی یک مزیت برای این شهرستان است که با برنامه‌ریزی دقیق ازجمله نصب اسکله‌های شناور سعی در ساماندهی آن داریم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اذعان به اینکه نصب اسکله‌های تفریحی باعث جذب گردشگر به بندرانزلی می‌شود، تصریح کرد: همکاران ما در سازمان بنادر دریانوردی نمونه‌ای از اسکله‌های تفریحی را در سواحل بندر انزلی نصب‌کرده و با ارسال نامه‌ای به تعاونی‌های قایقرانی آمادگی خود را برای نصب دائم این اسکله‌ها اعلام کردند.

آبایی لازمه نصب بیشتر اسکله‌های تفریحی را بررسی دقیق مکان مناسب برای نصب آن عنوان کرد و افزود: گروه تحقیقاتی سازمان گردشگری و بنادر دریانوردی به دنبال مکانی مناسب برای نصب هر چه بیشتر اسکله‌های تفریحی در بندر انزلی بوده که برای انجام این کار 40 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌شده است.