تعهد و وجدان کاری مهمترین اصل است
تعهد و وجدان کاری مهمترین اصل است
دکتر جمشید محمدی رئیس مرکز اورژانس گیلان در جلسه‌ای با مسئولین ستادی ، در سالن جلسات مرکز اورژانس دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه دکتر جمشید محمدی در ابتدای گفتگو ضمن تبریک و خوش آمدگویی به مسئول جدید حراست اورژانس گیلان ، سید قهرمان آقایی ، با اشاره بر اهمیت تعهد و پایبندی به اصول کاری و تسریع و تلاش در انجام امور گفت : ما در قبال جان آدم‌ها متعهد هستیم و جان آدم‌ها خط قرمز ماست و بی‌توجهی و کوتاهی در این زمینه غیر قابل گذشت است . در درجه اول تعهد و وجدان کاری مهمترین اصل است و هیچکس نسبت به دیگری در این سیستم برتری نخواهد داشت مگر در عمل درست.

دکتر محمدی افزود: همه ما در این پازل خدمت رسانی سهم مساوی داریم و هر کدام از این مجموعه درست کار نکند زحمات دیگران را ضایع کرده است .

وی کار در اورژانس را به دو بخش برون سازمانی و درون سازمانی تقسیم کرد و گفت : در بخش برون سازمانی باید در مقابل مردم صادقانه و متعهدانه رفتار کرد و در بخش درون سازمانی می‌بایست برای بهبود عملکرد به همدیگر کمک کنیم و مطمئناً باید اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رئیس مرکز اورژانس گیلان با توجه به رسیدن به ایام پایانی سال و به جهت بهبود عملکرد ؛ راهکارها و وظایف هر واحد را برای هرچه بهتر شدن عملکرد آنها تشریح کرد و افزود سعی کنیم که اثرات مثبت خود را به مردم نشان دهیم و تلاش خود را بیشتر کنیم تا در ایام پایانی سال به بحث امداد نوروزی بپردازیم.

دکتر محمدی از راه‌اندازی پایگاه دوم اورژانس بانوان خبر داد و اعلام کرد که به زودی این امر محقق خواهد شد.

در ادامه سید قهرمان آقایی به عنوان مسئول جدید حراست اورژانس گیلان ضمن تشکر از دکتر محمدی به منظور مدیریت صحیح ایشان در طول سالیان متمادی ، همه همکاران را به همیاری و کمک ، به جهت پیشبرد اهداف اورژانس دعوت کرد .

در پایان تعدادی از مسئولین ستادی، عملکرد حوزه خود را در قالب گزارش به ریاست مرکز اورژانس اعلام کردند.