هدفمان کسب پیروزی مقابل تراکتورسازی است
هدفمان کسب پیروزی مقابل تراکتورسازی است
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به دیدار حساس مقابل تراکتور گفت: با حمایت هوادارانمان برای کسب سه امتیاز مقابل تیم پرمهره تراکتورسازی تبریز به میدان می‌رویم.

نادر دست‌نشان با اشاره به کسب تساوی ارزشمند مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: سپیدرود در دو هفته اخیر مقابل دو تیم متحول‌شده پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان دو امتیاز ارزشمند کسب کرده است، در دیدار مقابل پیکان در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی با اذعان به حواشی دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان افزود: بازیکنان تیممان مقابل ذوب‌آهن با تمام وجود جنگیده و هرگز به دنبال تمارض در طول جریان بازی نبودند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه به بقای سپیدرود در لیگ برتر امیدوار است خاطرنشان کرد: تمامی اعضای سپیدرود برای دستیابی به موفقیت، تلاش می‌کنند، دیدار سخت و سنگینی مقابل تراکتورسازی در رشت درپیش داریم و بدون واهمه از اسم‌ورسم بازیکنان حریف به میدان می‌رویم.

دست‌نشان با تأکید بر حمایت هواداران سپیدرود از این تیم اذعان کرد: هواداران سپیدرود نشان داده‌اند در هر شرایطی پشت تیمشان هستند، در دیدارهای آتی لیگ بیش‌ازپیش به حمایتشان نیاز داشته و با حمایت هوادارانمان می‌توانیم مقابل تیم پرمهره تراکتورسازی به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به تزریق بازیکنان جوان به ترکیب اصلی سپیدرود گفت: چند بازیکن جوان نظیر بلبلی، محمدیاری و ربیع‌زاده در دیدارهای اخیر به ترکیبمان اضافه شدند، هدفمان حضور در مسابقات با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه بوده و بالانس را در تیم رعایت می‌کنیم.

سرمربی سپیدرود رشت با اذعان به مصدومان پرشمار این تیم افزود: طاهرخانی و ابراهیمی دو وینگرمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و حضور منصوریان در دیدار مقابل تراکتورسازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، بازیکنان جوانمان باانرژی مثبتی که از هواداران می‌گیرند به‌خوبی جای بازیکنان باتجربه‌تر را در میدان پر می‌کنند.