کمیته اخلاق بر هفته‌های پایانی لیگ برتر نظارت کند
کمیته اخلاق بر هفته‌های پایانی لیگ برتر نظارت کند
مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به رقابت تنگاتنگ تیم‌های لیگ برتری در هفته‌های پایانی، گفت: کمیته اخلاق برای پیشگیری از اتفاقات غیر فوتبالی، هفته‌های پایانی لیگ برتر را با حساسیت و نظارت بیشتری پیگیری کند.

کیومرث بیات با اشاره به رقابت شانه‌به‌شانه‌ تیم‌های لیگ برتری در صدر و قعر جدول اظهار کرد: هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان به مرحله حساسی رسیده است، پنج تیم برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا می‌جنگند و چند تیم در انتهای جدول برای فرار از سقوط در حال نبرد هستند.

وی با بیان اینکه سپیدرود با کسب سه امتیاز حیاتی مقابل تراکتورسازی تبریز به لیگ برتر بازگشته است، تصریح کرد: استقلال خوزستان با کسب 10 امتیاز از شانس کمتری برای بقا برخوردار است و تیم‌های سپیدرود، نفت مسجدسلیمان و حتی تیم‌هایی نظیر صنعت نفت آبادان و پیکان تهران برای بقا در پنج هفته پایانی می‌جنگند.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اذعان به تقابل دو تیم هم استانی در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر، افزود: نفت مسجدسلیمان رقیب مستقیم سپیدرود برای بقا در لیگ برتر است، این تیم در هفته بیست و ششم به مصاف استقلال خوزستانی می‌رود که با کسب 10 امتیاز از شانس کمی برای بقا برخوردار است و این موضوع باعث نگرانی فوتبال‌دوستان شده است، انتظار جامعه فوتبال از سوی تمامی تیم‌ها در هفته‌های پایانی، ارائه بازی جوانمردانه بوده و نظارت بیشتر و جامع‌تر کمیته اخلاق در هفته‌های پایانی را می‌طلبد.

بیات با اشاره به اتفاقات تلخ فصل گذشته در لیگ دسته اول و بحث شرط‌بندی در فوتبال، تصریح کرد: تعدادی از بازیکنان تیم‌های لیگ دسته اولی در فصل گذشته که سقوطشان حتمی شده بود، با جدیت کمتری لیگ را دنبال کرده و تیمشان با گل‌های بالا مقابل رقبا متحمل شکست می‌شدند، بیم آن می‌رود این اتفاق در لیگ برتر نیز رخ دهد و به همین دلیل، انتظارمان نظارت دقیق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از اتفاقات تلخ غیر فوتبالی است.

وی با تأکید بر انگیزه بالای بازیکنان سپیدرود برای ادامه فصل، خاطرنشان کرد: بازیکنان در هفته‌های اخیر تمرینات خوبی زیر نظر کادر فنی انجام دادند و پس از پیروزی شیرین مقابل تراکتورسازی تبریز باانگیزه و روحیه بالاتری در تمرینات حاضر می‌شوند، در بازی مقابل پارس جنوبی جم با تمام توان به میدان رفته و با دست پر به رشت بازمی‌گردیم.