ترافیک پرحجم اما روان در محور رودبار به رشت
ترافیک پرحجم اما روان در محور رودبار به رشت
رئیس پلیس‌راه گیلان بیان اینکه در جاده رودبار به رشت، ترافیک روان در جریان است، گفت: در حال حاضر در جاده رودبار به رشت و آستارا به اردبیل شاهد حجم بالای ترافیک هستیم که با تلاش مأموران راهنمایی رانندگی ترافیک به‌صورت کنترل‌شده و روان است.

حسین محمد پور امروز با اشاره به وضعیت جاده‌های استان گیلان اظهار کرد: حجم خودرو ورودی در محورهای غربی و شرقی استان گیلان بسیار زیاد بوده که این امر باعث ایجاد ترافیک پرحجم و روان شده است.

وی با بیان اینکه در جاده رودبار به رشت، ترافیک روانی در جریان است ،گفت: در حال حاضر در جاده رودبار به رشت و آستارا به اردبیل شاهد حجم بالای ترافیک هستیم که با تلاش مأموران راهنمایی رانندگی ترافیک به‌صورت کنترل‌شده و روان است.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان از مسافران خواست تا به توصیه‌های سازمان هواشناسی توجه جدی کنند و تصریح کرد: در روزهای آینده شاهد بارندگی در استان‌های مختلف کشور و بارش برف در ارتفاعات هستیم لذا از مسافران و رانندگان می‌خواهم با تمام تجهیزات خود را آماده سفر کنند.

محمد پور بی‌دقتی رانندگان را از مهم‌ترین عوامل تصادفات بین جاده‌ای قلمداد کرد و افزود: با توجه به شرایط جوی، جاده‌ها لغزنده است و‌ از رانندگان می‌خواهم با سرعت مطمئن حرکت کنند.